Sunday, September 09, 2007

Diddy - Hilang

Best mat Diddy mai lagu tok ba Anugerah Era 8/9/2007 penuh penghayatan.

Hilang


Tiada pernah aku menduga

Kasih kau pergi tinggalku sendiri

Dusta cinta mengeruh jiwa

Pedihnya mencengkam dihatiku yang sepi
Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku
Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu
Malam dingin ku sendirian

Berteman rindu mimpi yang keliru

Sayang musnah tak kesampaian

Hanya derita rundung duka membelenggu
Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku
Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu
Akan ku ubati

Kasih yang pergi dari sisi

Takkan ku biarkan ia

Terus terluka, musnah dan hilang
Bahagia ku idam bersamamu

Sangkaku kasih selamanya

Janjimu setia di hatiku
Seribu penyesalan

Hilang harapan ku impikan

Bahagia kuidam bersamamu

Kasih yang kuserahkan

Hilang meredah luka dalam

Hatiku luluh parah keranamu

4 comments:

aMy said...

Hye Vanessa.. Aku pan minat amai enggau lagu Hilang ari Diddy tok. Syahdu. Dahla suara ya ala2 Indon.. Best amai..

vanessa said...

auk.. manah suara enda meh menang ney sis..

aMy said...

Nya meh sis.. urg ditu pentingkan popular,ukai bakat neh?

makseh laban sudi ngusung blog aku..

aku lucu meda si Marsha kena wakenabeb nya aa.. bendar aku ketawa.. memula takut aku meda.. hakai..maioh ulah ndar..

vanessa said...

ba ia.. hahaha.. cali ney.. bendar mat ia nyabak.. kasih tudah kemeli ke Adlin

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com